Senior
ombudsman

Sdružení českých spotřebitelů

Novinky - archiv

Tisková zpráva Kanceláře Ombudsman pro zdraví

Kancelář Ombudsmana pro zdraví získala prestižní ohodnocení Pro bono & CSR 2017 za nezištnou pomoc druhým v právnických otázkách.

více

06. 11. 2017

Přednáška v Senior Pointu v Příbrami

Již ve středu 1. listopadu od 11. hodin pořádáme společně s Poradnou při finanční tísni a Senior Pointem Příbram přednášku na téma zadlužování.

Bližší informace Zde

více

31. 10. 2017

Výsledky kontrol České obchodní inspekce na předváděcích akcích

Ve 2. čtvrtletí 2017 pokračovala Česká obchodní inspekce v kontrolách předváděcích prodejních akcí.

Předváděcí akce - kontroly 2. čtvrtletí 2017

více

01. 09. 2017

Jak postupovat při nákupu a reklamaci zboží a služeb - aktualizované vydání

Vydání KonzumentTestu č. 20

Jak postupovat při nákupu a reklamaci

více

30. 07. 2017

Odpovědné půjčování, aneb podepsat můžeš, přečíst musíš!

SČS vydalo druhé přepracované vydání publikace Odpovědné půjčování, se zaměřením na novelu spotřebitelského zákona.

více

17. 07. 2017

Jak postupovat při nákupu a reklamaci zboží a služeb

SČS vydalo občasník Konzument Test č. 20, ve kterém nabízíme několik základních rad, které se týkají našich (spotřebitelských) práv a jejich dosahování při uplatňování reklamací zakoupeného zboží anebo služeb.

více

17. 07. 2017

novinky

Stránek: 78, stránka: 1 ... 68 | 69 | 70 | 71 | 72 ... 78