Senior
ombudsman

Sdružení českých spotřebitelů

Jedna účtenka na reklamaci nebude stačit

Se zavedením elektronické evidence tržeb (EET) budou mít zákazníci nárok hned na dvě účtenky. Na skutečnost upozornila v pátek Česká obchodní inspekce (ČOI) prostřednictvím tiskové zprávy.

Povinná účtenka pro EET totiž nenahrazuje takzvaný doklad o zakoupení. ČOI spotřebitelům vzkázala, že mají na vystavení druhého dokladu trvat. Vystavení dokladu bude inspekce nadále kontrolovat.
Doklad o zakoupení musí být na vyžádání poskytnut, připomíná ČOI, a to v okamžiku zakoupení výrobku nebo poskytnutí služby. Účtenka pak slouží třeba i jako doklad pro účely reklamace, kdy zákazník může prokázat zakoupení daného výrobku či objednání služby.
Více v přiložené tiskové zprávě České obchodní inspekce.

přílohy:

zavřít

25. 11. 2016 12:24